Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel LINK Wan Hazel fromspring
Get This.
Home » » Selamat datang bulan Mac..

Selamat datang bulan Mac..


ye salam satu malaysia,salam bulan baru,salam sejahtera dan segala salam la untuk semua  pembace skalian..hehe..diam xdiam da masuk bulan 3 untuk tahun 2012 nie..da selama itu jugak la aku hanya goyang kaki kat rumahku syurgaku nie..haha..ehh,bkn duduk je sepanjang mase ea..sebagai anak yang rjin.,*alhamdulilah,hehe,aku buat segala kerja yang ade kat rumah aku nie..plus dengan umah atok aku lagi tau..haha..alamak mcm da terlebih rajin pulok kann..haha..tapi tu la kebenaran nye,,rutin harian yang wajib dibuat setiap hari..




*selamat datang bulan 3..:))

yela mcm masak,lau x masak,alamak kebulur la keluarge aku..hah atok aku lg kering je nti..basuh bju,kalo x basuh huh punye minimbun mgalahkan gunung kinabalu nti,lepastu nak pkai baju xad sbb xbasuh lagi..da basuh pulak tambah satu hal lagi nak lipat lagi..aii lau x dilipat hah tingginye same mcm gunung everest tu..haha..rumah lagi lau x di kemas jadi kapal karam la jawapnye..kapal karam tu lagi kemas agknye..haha
*nampak cm bohong kan semua pbandingan aku..haha..tapi tu la yang mak aku selalu ckap..haha




*hanya ilustrasi gambar..aku x macam nie ea..lau pikir pun pikir mase depan..ahkss..:)





*ini pun bukan ea..haha...seksa benar aku..haha






*hah lau sopan cmnie aku la..haha..:)..gini la aku lipat kain..penuh kewanitaan..haha

haha..tapi ape pon semua rutin yang kau buat nie banyak gak la mengajar aku..yela aku boleh la belaja masak cikit,tiap hari dapat la kau perbaiki masakan kau tu..xade a totally zero x tau pape pasal dapur pun..perempuan ape cm tu kan..hehe,kire aku lain sikit la..hehe..pape pon aku ttap xdapat kalah kan masakan  AZZA MASTURA..dia da pangkat masterchef da..aku masih junior lagi..hehe...
*pengakuan cikit dia masak memang sedap..walaupun nasi goreng je..hehe

huh,cakap pulak bulan 3 nie..banyak benda yang akan berlaku bulan nie..result SPM aku keluar bulan nie..tarikh jangkaan mungkin dalam 22.3 nie..nampak mcm lame lagi tapi,pejam celik-pejam celik da sampai da tarikh ye..aii,aku xdapat jangka aape akn jadi nti..huh cuak sangat2..dalam bulan nie jugak aku ada latihan untu lesen aku tu 18 jam setengah kene abiskan dalam bulan nie..akhir bulan nie jugak kalau xade ape2 aku akan wat test JPJ untuk lesen aku tu..hah nie lagi satu hal..pe la rupenye nti ek..xdapat aku bayangkan..~~




*lesen moto kete aku ambik...hehe

aii..ape pun yang akan berlaku dalam bulan nie aku harap semua berjalan dengan lancar...semoga bulan nie lebih berganda2 baik dari bulan lepas..hehe..*erk,ade ke??haha..tapi tu la yang aku harapkan..good result,lulus JPJ..hope semua jadi kenyataan..:)




*agaknye bila dengan jpj aku cmnie gknye..haha




*gumbira x terkata lau semua A++..insyaallah..

by the way..eheemm..perasan x new look la blog sy..haha..besa la kan masuk bulan baru lain la blog aku..haha..semua nie atas tunjuk ajar dari kawan aku YUYU ASHARI..n semua ilham aku nie aku tgk dari blog kawan aku jugak..AZZA MASTURA..hehe..tapi ape pon masih dalam proses untuk di tambah baik kan lagi untuk same cm blogger2 terkenal yang lain..*huh tinggi kan angan2..dan paling penting lagi aii meningkat lagi la follower oooiii..haha..ape2 komen untuk proses penambah baikkan nie aku amat alu2 kan..huhu




*rupe kawan yang baik cm diorg nie..hehe..aza n yuyu!

ok la sampai sini dulu ye entry aku untuk bulan baru nie..hah,lupe pulak sekalung tahniah untuk kawan aku FATIN ABAS yang telah berjaya dengan jayanye untuk memperoleh lesen kereta beliau..huhu..ok la thanzz sudi baca..see u soon ok..:) segala komen dari anda amat2 di alukan..
sekian terima kasih..~~:))






Terima Kasih,Jangan Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...