Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel LINK Wan Hazel fromspring
Get This.
Home » Huh..sabar jek la..!

Huh..sabar jek la..!

hye blog! hye sume..selamat petang..hehe..tiba2 baik pula mood aku nk menaip time2 cmnie kan..
huh!..sebenarnye x brape baik sangat pun mood hari nie..xtau nk ckp cmne..marah?tension?geram?sedih?gembira?huh,boleh dikatakan semua ada..urmm..

mula dengan cerita happy dulu la..sebenarnye..da duduk jep kat umah kan xad buat pape..aku dengan rajin nya telah buat kek..alamak kek??haha..adoi tu pun aku main campak2 je bahan nye..asal x bantat sudah la kan..haha..aku pun bukan minat sangat..tp cuba la jugak..masa mula buat tu mcm xyakin sangat tp bila da jadi huh! puas gila..haha

cm nie la bntuk n rupa nye.haha

urmm..lpas la satu prasaan..then,geram+marah+bengang..!
sepatutnye semalam aku pg buat praktikal kereta bersama sweety azza..tp tiba2 aku dpt col ckp aku kne postponed ari isnin nie..alasannya xad pengajar..huh,mane aku x bengang kawan2 aku yang ambik saing dengan aku da lepas da..aku??urmmm..masse tu masih boleh terima lagi..jap ag mkcik aku balik then kitorang nk buat cm family day ur..nk buat ari isnin! huh isnin tu..aku nk ikot cmne nanti?mak aku da ckp tinggal je kat umah huh,sedih tu kne tinggal..da banjir rumah..haha

then,aku pun col la sekola memandu tu lagi dengan harapan esok ke ada kosong tapi xada..urmm..:(..pastu aku ckp la minggu ni x boleh buat sbb nk pg kem pastu akak tu ckp buat 12 hb..alahai..jauh nye beza  dengan kawan2 aku nti..nk buat cmne..terpaksa la terima..sedih nye..nti kawan2 aku mesti tinggalkan aku nk p belajar nanti..alahai..!sabar jek ur..mls nk pikir..terima je la..ad hikmah di sebalik nie ur..agk2 ape hikmah nye ek??..wa3!!tekanan tau..berserah jela..:)

ok la..da xad mood sangat nk tulis panjang2 nie..tunggu je la entry seterusnye ye...
thanz sudi bace..daa~~



Terima Kasih,Jangan Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...