Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel LINK Wan Hazel fromspring
Get This.
Home » » Selamat Tahun Baru..

Selamat Tahun Baru..

 
 
hah..selamat tahun baru..hehe,.bermula la lembaran baru dalam khidupan kita..melangkah satu tahun lagi..welcome 2012!!..selamat tinggal 2011..hurm..thun 2011,terasa sngat2 cepat berlalu..setahun suda..mcm2 perkara berlaku pada tahun lpas..mcm2 cerita suka,duka kehidupan sebagai pelajar sekolah..hehe..thun nie melangkah ke alam yang lain..bkn lgi alam persekolahan..walaucmane pun segala kenangan manis thun lepas xakan aku lupekan..kenangan pahit??nk wat pe ek??owh..dilupakan saje..hehe..bukankah itu lebih baik?buat ape ingat benda yang menyakitkan hati kita kan..orang lain berhak untuk buat ape pun kat kita..sakitkan hati kita??owh perkara biasa..mengumpat kita??lumrah sebagai manusia..yela..'nobody perfect'..huhu
 


azam aku tahun baru nie??..errr nak tau gak kew?..ok2..
azam tahun baru saya..




  •  saya nak meningkatkan amal ibadat saya..(sperti yang diingatkan oleh kwan saye..thanz dear aza..hehe) 
 solat tiang agama..benda pling penting yang perlu kte ubah ialah..solat..

  • next,nk buat yang terbaik dalam setiap bidang yang saya ceburi..ye,usaha sampai dapat!!

 
  • akan berusaha sedaya upaya untuk membahagiakan family saya..
alala..sweetkan family nie..hah..cmnie la family saya..hehe


  • menjadi lebih kuat dan tidak mudah putus asa..gagal tidak bermakna saya kalah..


  • nak cari lebih ramai kawan..yla,kawan kan biar beribu,berkasih biar satu..hehe

  • dan berharap semoga tahun 2012 menjadi tahun yang lebih bermakna dari tahun sebelum2 nie..

  • err..dan..anybody nk jd pakwe sy??ahakkss..hahaha..men2 jew lar..stady pun xabiz ag..berangan lebih..hahaha

 hehe..pic atas nie saje2..jgn nk berangan la kalo stady pun x abiz ag..hehe




hah,nampak gambar kat atas nie??salah satu nye adalah cita-cita aku.. DR.NURSYAHIRAH..aaahhakksssss....insyaallah amin..hehe
smoga tahun baru nie menjadi salah satu antara usaha aku untuk mencapai cita2 aku tu..dan aku akan berusaha untuk membuat ibubapa aku bangga terhadap anaknya yang cantik lagi baik nie...hahaha..insyaallah..aku berharap semua azam aku nie akan tercapai..insyaallah boleh..!!
 
k la..smpai sini je entry untuk kali nie..selamat tahun baru..smoge korang jugak lebih sukses dalam khidupan k..thanz sudi baca..daa~~
 
 






     

    Terima Kasih,Jangan Lupe Komen

    No comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...