Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel LINK Wan Hazel fromspring
Get This.
Home » » Happy + nervous..hehe

Happy + nervous..hehe

hye blog..hye semua..lme nye x update baru..x sempat la syg nk update awk..sory ye..hehe..sbnarnye..aku da dpt da green light tok ambik lesen..aku macam x caye jugak..aku??ambik lesen??haha..aku mula daftar 12.1 aritu..punye lame kan..hehe..then g kursus kpp ari sabtu bersamaan 14.1.012..hehe..tapi aku x keseorangan tau..ditemani with my fren azza n mahira..huh,ada gak kawan..hehe..tp sbenarnye diorang yang da g daftar dulu..aza?ag hampeh x ajak2 aku pun..haha..tp x pe la benda da lepas..xkisah pun..hehe..

hah..aku nk dapat benda alah nie la..haha

urmm..semalam..aku pegi pula ujian komputer..huh,pnat aku meng'katam'kan buku undang2..haha..ting tog jap aku seminggu..haha..menanti detik untuk jawap semalam..huh,tuhan jew yang tau betapa takutnye..haha..then,aku pun ambik la ujian tu..sbb da tkut sngat jd aku ambk kputusan untuk jawap semua n keluar..haha...nsib baik aku kluar dengan penuh senyuman..haha...LULUS..huh! happy x terkata..haha


ingat nk keluar cmnie..tp cm over pulak kn..haha

didalam kegumbiraan aku ambik lesen nie..ade jugak takutnye..hehe..nk ckp aku da kompom ok bawak moto pun x bleh gk..ketaq gak lutut..haha..tp kereta lak??urmm..mohon bersabar je la pade mreka yang bakal menjadi cikgu aku nanti..haha..serius..aku x tau pun bawak keta..kete sorong..aku emag pro..haha..simple je kan sorong sane sorong sini..as simple as that!haha...tp aku penah la gak try2 bawak keta bapak aku..ala auto..haha...

huh..mimpi aku nk bawk cmnie..haha


err..aku cmnie la nti agknye ye..haha

err..ni lagi satu masalah..aku ambik lesen moto tp aku tkut nk bawak nti..haha..pe guna ek lesen aku tu nti..haha..da selalu da kene bebel ngn aza n mahira..diorg kate bawak je macm besa ko nk tkut ape..haha..huh!serius kekuatan untuk bwa moto kluar dari felda aku yg tercinta nie belum ada lg..hehe..tunggu la sampai ada nanti..

huh..kereta idaman..tp kete ape nie??haha

hope..segala urusan aku untuk ambik lesen ni akan di permudahkan..lepas nie bleh la bawak kete..haha..nit boleh la aku bawak kete lancer ke...cewah..haha..angan2 besar..hehe..
ok..nie je yg sempat aku taip tok entry kali nie..huhu..pe2 pkembangan tentag lesen nie akn du update kmudian ye..tunggu..haha..
ok la..daa~~,thanz sudi bace..:)




Terima Kasih,Jangan Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...