Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel LINK Wan Hazel fromspring
Get This.
Home » » Alala..sweet nyer..hehe

Alala..sweet nyer..hehe

 
hah..jawap salam dulu..hehe..hye blog!! hye semua..hehe..hari nie kan nk story pasal ape yek??..meh kita tengok tittle..hehe..alala..sweet nyer..alamak??sape pulak yang sweet kn??hah..ari nie nk story pasal membe aku lar..yg tengah dilamun cinta~~..hah,sape yek??jom kita tengok sape...hehe..
 




eh2..knp kluar gmbar nie pula ye???haha..lar..agk nye membe aku yang nie kot??haha
nk tau knp??sejak dua menjak nie lar kan..aku sering mengikuti entry2 terbaru dye..(cume dia je x tau..hehe)..alala..cmey nyer ayat dye..berbunga2 gitu..haha..mamat mane lar kan yang da berjaya curik hati kawan aku sorang nie..haha..beruntungnye sape yang dapt taw..
 
 
 
 
meh aku kongsi sedikit info tentang diri nya..haha

  • kawan aku sorang nie..lawa tuu..cute2 gitu..haha..
  • kitorang mula rapat masa form 1..hehe..eehh..teringat pulak satu cerita..hehe..mase tu dia call aku ckp cmnie.."err,nie syahirah ea??tahun depan masuk kelas 1 bestari ea??kita same la..nti duduk same2 tau.."haha..alala..mase dy call nie sangat2 sopan..haha..almklum la..dulu x brape pandai sangat..masuk kelas 1 b dulu..hehe..
  • dia nie sopan tau orang nye..
  • kaki gosip gak nie..amboi..cite satu skola semua dia tau dulu..haha
  • urm..jangan main2 pandai tau dia nie..hehe
  • kitorang tersangat gila2 bila da masuk satu geng..ketua geng kitorang sape lagi lau bukan azza..haha
  • err..orang terakhir jugak la aku minx maaf time nk exm dulu..almklum la dose menimbun kn..haha..toucing lagi dalam..da x boleh ckap pape da..hanye dengar tangisan bersama..haha
  • hah  minat??urm lupe kan je la hasrat dan impian korang nak kenal dengan dia..da berpunya da nie..haha

haha..boleh la kot serba sdikit je info pasal dia nie..lau nk cerita sampai esok pon x abis..hehe.. urm..aku pun nak tumpang happy la..skarang nie dia da ada yang tersayang la..alahai..aku bila pulak nie??haha..aku doakan yang terbaik untuk hubungan diorang nie..semoga kekal sampai bila2 nye..


hah,kepada yang berjaya mencuri hati kawan aku sorang nie..dengar baik2 pesanan aku nie..
  • jaga dia baik2 ye..
  • jangan sia2kan dia..
  • sentiasa sayang kat dia..
  • jangan pernah sengaja sakitkan hati dia..
  • berusaha untuk jadi yang terbaik untuk diri nya!!
  • sentiasa sabar ye dalam melayani kerenah minah nie..haha
  • jangan main2kan perasaan dia..
  • sayangi lah dia sepenuh hati..!!

hah,kepada membe aku nie pulak..wahh..da ada orang sayang laa..haha..tahniah la ye..semoga ko sentisa happy di samping dia..bertolak ansur la sikit ye..hehe..err..btw,doakan la tok aku pulak..haha..mane lar calon2 aku nie..xad pulak..haha..sebelum terlupa..x nak ke kenal kan aku kat boypren yang ko sayang nie??da xreti2 nk kenal kan daa??haha..aku tunggu ye..nk jugak kenal..hehe..jangan buat2 lupa pulak ye..hehe



ok lar..sekian entry aku tok kali nie..hehe..semoga bahagia kawan..hehe..
daaa~~



p/s: terima kasih diatas entry2 baru awk..memberi ilham untuk saya menaip cerita tentang awk mlm nie..hehe..mintak maaf ye awk..gmbar tu sy curi..hehe..smile!!..=)




     

    Terima Kasih,Jangan Lupe Komen

    No comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...