Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel LINK Wan Hazel fromspring
Get This.
Home » Kesilapanku..

Kesilapanku..

 
hah..hye semua..hye u blog!!..hehe..hari nie aku nak share sikit tentang perasaan aku yang x berape nak baik..huhu..hah nmpak sedih x bunyi nye..hah..meh sini aku intro sikit..
Kadang2 x semua yang kita buat orang suka,
Kadang2 x semua yang kita cakap orang percaya,
Kadang2 kita x sedar kita sakitkan hati orang..
tengok,brape bnyak kadang2 ada dalam hidup kita kan..dan itu lah lumrah kita sebagai manusia..:)
AKU..
sedar..aku x jadi mcm mane yang kawan2 aku harapkan..
juga sedar,siapa aku di banding mereka..
aku hanya mampu untuk jadi diri aku sendiri..
sebagai manusia..aku turut membuat kesilapan..
kadang2 mengata,mengumpat,mengecilkan hati org,bergurau yang terlampau..

apabila jadi sesuatu perkara..lama2 aku tersedar,begitu jauh perbezaan antara aku dengan kau..aku x mampu untuk jadi kawan yang terbaik yang kau harapkan..kadang2 aku terfikir,dengan perangai aku,ada kew yg tahan??
mempunyai kawan '3 segi' yang sentiasa berbeza pendapat antara satu sama lain..adakah aku penyebab nye??perkenalan kita sngat singkat,masa yang ada tidak mampu untuk aku menilai sejauh mane budi baik kau..kdng2 aku tertnya,apakah tujuan sebenar kau kawan dengan aku??..andai ikhlas hatimu aku bersyukur..ttapi jika tidak..mungkin selama ini aku hanya berharap..

pernah satu ketika,aku merasakan kau sahabat terbaik,ada pula satu masa aku di pinggirkan,disisihkan dari kau..seolah2 kehadiran aku x penting langsung..dan aku sedar n aku akui jikalau ini yang kau buat dekat aku bermakna selama ini aku telah buat orang macamtu,jadi aku x akan salahkan kau..

maafkan aku andai coretan aku membuat kau terasa..disini juga aku ingin memohon maaf diatas segala yang pernah aku lakukan dekat kau,menyakitkan hati kau secara langsung ataupun tidak..dan dalam masa yang singkat perkenalan kita juga,aku xmampu untuk terus berada bersama kau..antara aku dan kau,terlalu jauh bezanya..aku mungkin bukan untuk kau..carilah kawan yang lebih baik dari aku,yang boleh membuat kau bahagia dan yang akan selalu bersama kau bila senang atau susah..doa aku semoga kau berjaya dalam hidup kau dan dapat apa yang kau impikan..setiap detik manis yang pernah kita lalui kau ingati lah,andai yang menyakiti kau,lupakanlah kerana itu hanya penambah duka kau..halalkan segala yang pernah kau beri dekat aku..aku hargai sangat2..persahabatan kita x akan putus smpai bila2,cuma mungkin tidak seakrab dulu..andai aku tempat kau cari dikala susah,datang la..lupakan aku dikala senang kau,kerna aku mungkin hanya beben kau..teruskan hidup bersama kawan baru serta kehidupan yang baru KAWAN..
sekali lagi..maafkan aku..


 





 
 

Terima Kasih,Jangan Lupe Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...